Skimmy Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 ja mim felger passer godt på e30, værtfall min mening. angrer som F på at jeg solgte mine!
MikaelR Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 Har fri uke fra jobb nu,, så det blir tid til å gjør noe med bilan Ribba hele bagasjerommet,, å har bytta baklysan og bagasjeluka med bbs vinge Pussa noe overflate på døra.. Å fjærna hullet til antenna Sånn ser nu bil ut per dags dato
MikaelR Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 Så du kjøpte selv den delebilen du tipset meg om? Hilsen BMW-karen i nabogarasjen.Var ikke bakskjermene rimelig inntakte på den delebilen? Jeg kan ta en runde med bajonettsaga på de hvis du vil... Så ikke innlegget før nu,, hehe jaa ble bmw hær å må jo prøves det å... hold nu på med e30 når æ har tid....... skal kansje ta vare på karoseriet til dele bil,, trur det e ganske rustfritt..
MikaelR Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 Har fått gjort litt sia sist,, montert ny drivaksling å fiksa en del små greier.. går ikke akkurat noe fort med dette prosjektet,,, men det å på grunn av at æ jobba skyft å e ganske lat i fri uka pluss at æ mangla en ordeltlig plass på skru på.. e mest opel folk der bil står nu Fikk også tak i nye stoler til bil,, av type OMP med 4 pungts sæler Ny aksling Å bil igjen
MikaelR Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Skrevet Juli 3, 2008 E vel kansje på tide med en lite oppdatering har monter stadstag framme å bak Sveisa Sidepipes Begge røran kommer ut på venste side handla Sebing ratt å 5" spidometer fra pedersen racing Va nettopp å kjørte på track day på ACR, gikk greit å sladd i 3gear men va ikke helt fornøyd med sitte posisjon,, ratte kom så høyt opp
|Ole| Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 Funker fett dette Original motor? Leste ikkje så nøye Trøtt
MikaelR Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Skrevet Juli 3, 2008 Ferdig med eksosn,, ble ganske rå lyd!! å måtte hiv på litt isolasjon. Montert gule koni bak,, med noe costom senka fjæra Blir også lakking av bil i nærmeste framtid, skal prøv meg på lakkering i garasjen
|Ole| Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 dette blir bra, begynne på renovering til vintern eg og No holde eg på med turbo prosjekt... Ole`s turbo prosjekt her på forumet :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå