2000Touring Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Lurer på om noen vet hva slags systemkrav det stilles til den bærebare PCen man skal ha Carsoft 6.5 på?
bjalle Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Windows 9x/ME/2000/XP CD Rom (hvis man ikke laster ned fra nettet) harddisk med 16MB ledig plass minimum 800x600 skjerm 1 com port ledig eller pcmcia kort med com port. testet ok på vista home premium også. Anbefaler ikke usb til com port adapter som kan gjøre programmet ustabilt.
2000Touring Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Skrevet Januar 2, 2008 Har du noe tips om hvor jeg kan laste det ned fra nettet? Den versjonen jeg lastet fikk jeg feilmelding om at stien var for lang - også kuttet den videre innstallering...
Arild G. Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Har du noe tips om hvor jeg kan laste det ned fra nettet? Den versjonen jeg lastet fikk jeg feilmelding om at stien var for lang - også kuttet den videre innstallering... da har du sikkert lastet ned samme versjon som meg (fra thex) her er litt om hvordan jeg fikk det til å fungere: når jeg har lasta ned, så har jeg ei zippa mappe som heter 'BMW Carsoft 6.5+SP1+Cracks' under den ligger det fire mapper + ei fil. gå inn i mappa som heter 'Carsoft 6.5' og velg 'setup' da installeres programmet og legges under 'c:\program files\CARSOFT\BMW' så går du tilbake til den zippa mappa å pakker ut alle filene i mappa som heter 'engelsk carsoft koder' og kopierer de over i 'c:\program files\CARSOFT\BMW' mappa. det samme gjør du med 'carsoft_BMW65_crack' mappa. så går du igjen til 'c:\program files\CARSOFT\BMW' og finner en fil som heter carsoft65bmw.exe og sletter denne. så pakker du ut 'crack CarSoft 6.5SP1' og da får du en fil som heter Carsoft65BMW.exe og denne kopierer du inn i 'c:\program files\CARSOFT\BMW' mappa (etterpå så kan du legge en snarvei til denne fila til skrivebordet) det er denne som starter programmet. jeg prøvde først uten SP1, og da greide ikke carsoft å kommunisere med bilen. men etter at jeg la til SP1 så funker det. når jeg installerte programmet så fikk jeg feilmelding "path to long..." ett eller annet. og når jeg starter fila bmw.exe så får jeg melding om at programmet ikke er fulstendig installert, men nå jeg starter diagnoseprogrammet direkte med Carsoft65BMW.exe fila så funker det så det griner.
2000Touring Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Skrevet Januar 2, 2008 Det er korrekt(thex)... Prøver din "oppskrift, så ser vi hvordan det går. Takk for alle innspill, så langt
2000Touring Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Skrevet Januar 2, 2008 Arild G.: Det funket det! Noe ide om hvorfor man får feilmeldingen når man installerer? Har noen andre vært borti noe lignende? Noen som har nedlastet program som fungerer helt som det skal, som kan dele?
dvil Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Har du lest denne? http://www.autopower.se/forum/topic.asp?id=4173 Takk til Arild G. Jeg sliter med at programmet kræsjer. Skal prøve en ny installasjon. Tror (håper) jeg har brukt gal rekkefølge.
2000Touring Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Skrevet Januar 2, 2008 Arild G.: Ulempen med at det blir gjort på denne måten er at vi får jo ikke brukt servicepack 1, som ligger med herfra. Men det er kanskje bedre at det fungerer på denne måten enn ikke i det hele tatt
just_me Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Kanskje litt ot men hvor får man kjøpt diagnoseutstyr?
2000Touring Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Skrevet Januar 3, 2008 Har bestilt herfra. 135$ http://www.one-stop-factory.com/pdetail ... ntpid=3784 Trenger i tillegg en laptop med programmet Carsoft
just_me Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Okei, vet du leveringstid ca? Er det vanskelig å bruke?
2000Touring Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Skrevet Januar 3, 2008 Vet ikke leveringstid - Har bestilt, men ikke mottatt. Regner med en til to uker. Tror ikke det er veldig vanskelig å bruke. Har fått lagt inn programmet på pcen, og det virker overkommerlig.
dvil Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 2000touring; mente du at a Arild G. sin prosedyre ikke blir korrekt? Har du i tilfelle en riktig beskrivelse av installasjonen? Hos meg kræsjer programmet når diagnose skal kjøres.
2000Touring Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 har du 20 pins kontakt e30 så passer dette utstyret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå