Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Windows 9x/ME/2000/XP

CD Rom (hvis man ikke laster ned fra nettet)

harddisk med 16MB ledig plass

minimum 800x600 skjerm

1 com port ledig eller pcmcia kort med com port.

testet ok på vista home premium også.

Anbefaler ikke usb til com port adapter som kan gjøre programmet ustabilt.

Skrevet

Har du noe tips om hvor jeg kan laste det ned fra nettet? Den versjonen jeg lastet fikk jeg feilmelding om at stien var for lang - også kuttet den videre innstallering...

Skrevet
Har du noe tips om hvor jeg kan laste det ned fra nettet? Den versjonen jeg lastet fikk jeg feilmelding om at stien var for lang - også kuttet den videre innstallering...

da har du sikkert lastet ned samme versjon som meg (fra thex)

her er litt om hvordan jeg fikk det til å fungere:

når jeg har lasta ned, så har jeg ei zippa mappe som heter 'BMW Carsoft 6.5+SP1+Cracks'

under den ligger det fire mapper + ei fil.

gå inn i mappa som heter 'Carsoft 6.5' og velg 'setup'

da installeres programmet og legges under 'c:\program files\CARSOFT\BMW'

så går du tilbake til den zippa mappa å pakker ut alle filene i mappa som heter 'engelsk carsoft koder' og kopierer de over i 'c:\program files\CARSOFT\BMW' mappa.

det samme gjør du med 'carsoft_BMW65_crack' mappa.

så går du igjen til 'c:\program files\CARSOFT\BMW' og finner en fil som heter carsoft65bmw.exe og sletter denne.

så pakker du ut 'crack CarSoft 6.5SP1' og da får du en fil som heter Carsoft65BMW.exe og denne kopierer du inn i 'c:\program files\CARSOFT\BMW' mappa (etterpå så kan du legge en snarvei til denne fila til skrivebordet) det er denne som starter programmet.

jeg prøvde først uten SP1, og da greide ikke carsoft å kommunisere med bilen. men etter at jeg la til SP1 så funker det.

når jeg installerte programmet så fikk jeg feilmelding "path to long..." ett eller annet. og når jeg starter fila bmw.exe så får jeg melding om at programmet ikke er fulstendig installert, men nå jeg starter diagnoseprogrammet direkte med Carsoft65BMW.exe fila så funker det så det griner.

Skrevet

Arild G.: Det funket det! Noe ide om hvorfor man får feilmeldingen når man installerer? Har noen andre vært borti noe lignende? Noen som har nedlastet program som fungerer helt som det skal, som kan dele?

Skrevet

Arild G.: Ulempen med at det blir gjort på denne måten er at vi får jo ikke brukt servicepack 1, som ligger med herfra. Men det er kanskje bedre at det fungerer på denne måten enn ikke i det hele tatt :?

Skrevet

Vet ikke leveringstid - Har bestilt, men ikke mottatt. Regner med en til to uker. Tror ikke det er veldig vanskelig å bruke. Har fått lagt inn programmet på pcen, og det virker overkommerlig.

Skrevet

2000touring; mente du at a Arild G. sin prosedyre ikke blir korrekt? Har du i tilfelle en riktig beskrivelse av installasjonen?

Hos meg kræsjer programmet når diagnose skal kjøres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...