Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Damn! nå har radiatoren min gått til H******! virker som om en hel kanal har tatt kvelden inni der, siden "radiator-tett" ikke funket i det hele tatt.

Er det noen har noe erfaring med og reparere/lodde radiator med ganske stort hull? er ikke sånn at det spruter ut, men det renner ganske greit.

Kan lodde selv, hvis dette er en lett sak.

Skrevet

Da har du jo ikke noe å tape på og prøve igrunn.

Om det er den ene "kjølestaven" som står loddrett som er sprukket, så ville jeg tettet/blendet den jeg.

Jeg ville klippet bort skade stedet, for så og klemt flatt noen cm innenfor der jeg klippet av.

Fyll så på med tinn, og klem igjen endene.

Kommer jo litt ann på hvor det hele er, men sånn ca slik ville nok jeg prøvd og gjøre det.

Skrevet

takk for svar!

8)

sant det! jeg har ikke noe og tape egentlig.. men bruker bilen til endel lang kjøring, så vil helst være sikker på at det fungerer...

har en voyager som firmabil, som jeg hadde samme problemet på i sommer. da loddet jeg det, og det holdt i litt over en uke, så sprakk det opp..

gjorde et nytt forsøk, og etter det, så har det vært bra. men hvis jeg tetter den kanalen som er ødelagt, har dette noe og si egentlig for motoren sånn senere?

Skrevet

vis du bruker den te en del langkjøring så er vel d beste å kjøpe ny vel.. kjører selv 10mil hvær dag å kan ikke ta sjangsen på noe mandagsoplevelser liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...