HellFire- Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Jeg har en 320i 96 modell. Når jeg kjøpte bilen fikk jeg med 2 nøkkler og 1 "alarm" bryter. Denne er helt svart med 2 plastikk knapper, der det er bilde av en A med noen "radio bølger" på og en pil. Men når jeg trykker ned knappene skjer det ikke noe. Så jeg har delt den og sett at det "mangler noe". Når jeg trykker ned knappen trykker jeg bare plastikk ned mot metall. Stikker jeg en skrujern nedi blir det "kontakt" og et LED lyser og alarmen skrur seg på. Når jeg gjorde dette satt jeg inne i bilen og dørene låste se.. Klarte ikke å "åpne" dørene med brytern, så kleiet litt (prøvde å starte bilen osv) så gikk alarmen. Etter det har jeg ikke brukt "alarmen" noe. Og dioden i bilen lyser ikke lenger. Jeg ANER ikke hvilken alarm jeg har heller. Hvordan finner jeg ut hvilken alarm jeg har? Hvor får jeg tak i en ny bryter som fungerer som den skal? Dyr? Jeg kunne gjerne tenkt meg og hatt flere enn 1 ... STOR takk til dem som kan hjelpe meg! Har irritert meg over dette LENGE!
landego1 Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Et bilde av ting og tang forklarer mer enn 1000 ord ....
HellFire- Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Skrevet Januar 3, 2008 Skal ta bilder så fort jeg kommer hjem fra jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå