varmluft Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 De to ringene i original Angel Eyes på venstre side på min E90 (2005 320d) lyser ikke lenge. Jeg har åpnet deksel, men vet ikke hvor lyspærer er. Jeg trenger tips.
Steffan C Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Hmmm, dette har jeg overhode ikke noe greie på. Men sånn ser nå ihvertfall delelista ut for E90 lykter . Halogen Xenon Alle lys
varmluft Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 Hmmm, dette har jeg overhode ikke noe greie på. Men sånn ser nå ihvertfall delelista ut for E90 lykter .Halogen Xenon Alle lys I E90 må det være xenon for å ha Angel Eyes. Halogenpæren er nr. 9 og det er kun denne som skal skiftes. Hele bilen må nesten demonteres for å skifte pæren. Hjulet må tas av. Forskjermsdeksel må skrues ut med ca. ti skruer. Dekselnr. 7 behøves ikke å ta av fordi lyspæren er UTENFOR selve lyktehus. Den er nede og inn mot motoren. Dvs. den ligger under fjernlys. Det svarte lokket bak lyspæren på bildet må man lete etter for å skifte. Når man har funnet lokket, er det ikke vanskelig å skifte.
E60nMin Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 hei på e 60 er det ei pære for begge angel lysene og jeg regner med et det er det på e 90 også pæra ligger ibunnen av lyskassa (et litt stort vri lokk ) og den koster 269 kr og selges ikke uorginalt .Men litt kødding må du regne med for å få den ut ....lykke til
SiggenK Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Hele bilen må nesten demonteres for å skifte pæren. Hjulet må tas av. Forskjermsdeksel må skrues ut med ca. ti skruer. Dekselnr. 7 behøves ikke å ta av fordi lyspæren er UTENFOR selve lyktehus. Den er nede og inn mot motoren. Dvs. den ligger under fjernlys. Det svarte lokket bak lyspæren på bildet må man lete etter for å skifte. Når man har funnet lokket, er det ikke vanskelig å skifte. Så det finnes faktisk noe positivt i å kjøre e36...
Joatle Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Gammal tråd, men jeg tenkte bare jeg skulle svare for det om: DIY / Skifte pærer i Angel Eyes (AE) på BMW e91 viewtopic.php?f=1&t=204805 Regner jo nesten med at det er likt på E90 og E91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå