boost Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 selger 1 veldi lite brukt psp. med taska å ladar. . kjøpt i januar 07. ingen problem med den kom med bud. bud starter ifra 800kr ingen spill følger med.
iNthe Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 byr tusen for begge.. fant to til den prisen på finn.no for ei stund siden, men tror annonsa er vekk
boost Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Skrevet Januar 3, 2008 åssen firmwire er disse? programvara du tenker på? hvor står det hehe er brukt 10tima med speling so veit ikkje:) 1000kr for begge er for lite.. er ikkje so desp å selga:)
boost Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Skrevet Januar 6, 2008 har bud inne på 1700 for begge. kjem du med 2 lapper blankt ¨får du begge:)
Stian Børresen Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Er vel ute etter å vite om det er v1.5 firmware eller lavere for å få kjøre "homebrew" programmer på psp'n;) Har en slik selv å med litt ekstra programmer og litt "gratis" nedlastede spill er det mye morro med en slik liten maskin:)
boost Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Skrevet Januar 6, 2008 kor det står henne da? inne på innstillingene? hvor kan eg laste ned spill hen? gratis+ programvare?
Stian Børresen Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 husker ikke nøyaktig, men det er under settings-> system eller noe sånt mener jeg:) Firmware version .
Dirty Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 du må modde pspn med private firmware! kan lastet ned på nett! har du ikke peiling ikke prøv! du kommer til å brikke psp'n slik at den ikke kan brukes til noe! dette kan også fikset men er innviklet! har heller ikke noe å si om åssen versjon pspene har! men alt under 3.0ome er bra , får da slipper man å bruke pandora batteri metoden! bruker batteriet som et flashminne til å lagre data slik at man kan fikse brikka pspr + legge inn private firmwire spill lastet du med x!. du kan sende pspne til meg så kan jeg fikse en modda en til deg! må også ha større minnekort en 32mb som følger med! klarer å legge inn firmwire men ikke nok til spill
Stian Børresen Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Stemmer nok det DirtyDick skriver her:) ville beholdt 1 for litt morro;) Det blir noe heeeelt annet med modda firmware
boost Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Skrevet Januar 6, 2008 ok da er den eine solgt tilbake til meg sjøl hehe:) also kun 1 til salgs.. gi bud:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå