Kiddy87 Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Hei Tenkte eg skulle legge ut noen bilder av bilen min som eg har hatt i 3 mnd nå. Det er ein e36 320i coupe 97 modell. Er lærling så kommer ikkje til å påkoste bilen så mykje Det som er gjort: -Nye hovedlykter med angel eyes -Nye baklykter med kvit blinklys -Kvite front blinklys og sideblinklys -Supersport DTM potte -KN filter Planer: -18" felger -M3 diffusor -M3 front og sideskjørt Takker for tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Den så fin ut den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Ser fin ut den , men ville nok senket den før eg satte på noe styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 nice bil og fine planer hvordan 18 " skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiddy87 Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 nice bil og fine planer hvordan 18 " skal du ha? Det veit eg ikkje.. Har sett litt på noen m5 replica felger.. men er ikkje sikker. Har du forslag til felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Stemmer for E46 M3 replica eller ekte E36 M3 felger. Men få litt senk på bilen før du gjør noe av det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Pen bil! MEN du må senke den var jo Uber høy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Enig i at den må ned noen cm. Men absolutt et godt utgangspunkt her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiddy87 Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 skal vurdere senking ja.. men det er lommeboka som avgjer det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå