DANI Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 kan noen gjøre slik at jeg kan bruke bilde mitt til avantar bilde her på forumet,er ikke så god me data hehe. takk på forhånd:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 legg opp bilde du vil bruke da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 er gjort nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 edit: 120 bredde, justerte fargene å fjerna flaggstanga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 tusen takk ska dåkkår ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Noen som kunne tenke seg å hjelpe meg også??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Jeg bruker denne for å skalere mine avatar bilder! Faktisk så enkel, at til å med jeg klarer det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Faktisk så enkel, at til å med jeg klarer det . Men tydligvis ikke så jeg klarer det... Får forminsket selve bildet, men størrelsen blir for stor. Får ikke gjort begge deler samtidig.. Hva gjør jeg feil? Hvis noen har lyst, så kan de kanskje gjøre om dette bildet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Her Det funket på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Det finnes mange forskjellige programmer til dette. For de som ikke har eller bruker photoshop (f.eks) så kan bilder enkelt legges inn på photobucket og lage avatar av forskjellige størrelser der. -registrer deg på photobucket -last opp bilde -trykk på edit over bilde, deretter resize og valgene kommer opp... enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå