300zx Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Hei alle sammen Vi selger nå ut mikrofiber-pakke spekket med produkter til Bil-pleie Denne pakken inneholder: Wash glove, vaskehanske til utvendig vask. Window clean cloth, Ultrafiber-klut til speil&glass. Microfiber-cloth, mikrofiber-klut til dashbord,interiør. Dry Towel, Høyabsorberende tørkehandkle til utvendig tørk av store flater. Våre produkter er av svært høy kvalitet, og kan maskin-vaskes opptil 500ganger!! pris kr.329.- inkl.mva og frakt ved forskuddsbetaling. Første som bestiller vil få gratis vareprøver av andre Mikrofiber-produkter. for bestilling: PM eller mail post@newclean.no eller dere kan ringe meg på tlf 90254419/69273310
Friksen Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Et kjempebra produkt synes jeg funker utmerket! Så blir ikkeno mere bruk av pusseskinn vertfall!
300zx Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 Har tilbud på 10stk mikrofiber Allround-kluter fram til 17januar : Denne er 40cm x 40cm og 300g/m2.denne kan brukes til det meste. fjerning av voks.våt/tørr-støvtørking. vask/puss av ruter med mer. denne er stor og fin å jobbe med og man får ikke følelsen av at kluten er for liten.tilsvarende produkt andre plasser vil jeg anta koster fra 59-69kr pr.stk. disse blir dine for 350 kr inkl.mva/frakt ved forskuddsbetaling PM,Mail eller ring meg
300zx Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 PMèr er besvart dette er rimelige produkter av HØY kvalitet,så hvis det er andre som er interesert så bør dere handle nå
300zx Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 jeg "klipper&limer" inn litt info om mikrofiber til dere : "Våre mikrofiber-produkter er bygget opp av 70% polyester (myk, skrubbende effekt) og 30% polyamide (oppsugingsevne, opptil syv ganger sin egen vekt). Fibrene er splittet, 150D/71fx16p og cirka 0,13 denier tykke. Dette gjør mikrofiber overlegen i bruk og resultat ved rengjøring av alle type flater. Mikrofiber skal skylles i rent vann, eller maskinvaskes etter bruk for å oppnå samme resultat ved neste gangs bruk. Mikrofiber tåler ikke klor og skyllemiddel, og bør heller ikke maskin- vaskes på over 60 grader. så husk: IKKE KLOR ELLER SKYLLEMIDDEL og maskinvask tørkehåndkle f.eks etter hver 5.gang har en kunde som tørket bilen 20ganger uten å skylle/maskinvaske det,og han lurte på hvorfor det begynte å ta så dårlig(det ble skjolder og dårlig oppsugingsevne) ,så skyll/vask det! når dere sender PM,vær snill og skriv hva/hvilken pakke dere skal ha og navn og adresse.deretter sender jeg konto-nr og kontohavers navn og org-nr. er litt vanskelig å ha "kontroll" når det blir tusen spørsmål. spørsmål og svar kan svares på i denne tråden mvh Øyvind
300zx Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 Kjører tilbud ut januar på denne pakken og 1stk magic-pro(kr.329 inkl.mva/frakt), så dem som vil ha ,får bare si fra
Friksen Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 jeg Vil vertfall ha den hanska.. men du selger den vel ikke løs? ellers så kan jeg bare kjøpe hele pakka jeg:)
300zx Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 BUMP! tilbudet går ut i morgen,så skal du ha ordtlig kvalitet til lavpris,bør du handle nå Har tilbud på 10stk mikrofiber Allround-kluter fram til 17januar : Denne er 40cm x 40cm og 300g/m2.denne kan brukes til det meste. fjerning av voks.våt/tørr-støvtørking. vask/puss av ruter med mer. denne er stor og fin å jobbe med og man får ikke følelsen av at kluten er for liten.tilsvarende produkt andre plasser vil jeg anta koster fra 59-69kr pr.stk. disse blir dine for 350 kr inkl.mva/frakt ved forskuddsbetaling PM,Mail eller ring meg
300zx Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 jada kjære slekning.du skal få handle du også,synd du ikke bor her i nærheten.fint at du er fornøyd med prøvene du fikk jeg Vil vertfall ha den hanska.. men du selger den vel ikke løs? ellers så kan jeg bare kjøpe hele pakka jeg:)
300zx Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Skrevet Januar 26, 2008 Kjører tilbud på 5stk suede fram til 1februar Denne er beregnet til fjerning av nupper,hår etc på alcantera,stoff-interiør osv. Er som sagt vanskelig å få bort slike ting når man støvsuger/renser interiør. størrelse er 40cm x 40cm og 220g/m2.Skal vries opp i rent vann og brukes som fuktig klut ved bruk. pris 219.- inkl.mva/frakt
300zx Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 TILBUD FRAM TIL 11.APRIL(gjelder kun her): 1stk vaskepakke + 10stk allround-kluter!!!! kr.550.- inkl.mva/frakt (billigere vil du aldri klare å få tak i mikrofiber) send meg en PM,SMS,RING eller MAIL mvh Øyvind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå