Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, har en m20b25 som jeg skal bruke til turbo motor, er en 90 modell motor, med mls toppakning og arp bolter, dreide stempler, orginale dyser, og haltech f5 tillegsprut med 390cc dyse.

men lurer på om jeg kan kjøre mye trykk med orginal tenning? kan jo ikke juster tenninga på den hær motorn.

Skrevet

hei.har en motor.med turbo og org tenning kjører på max 0.4 i trykk org dyser med 5 bar bensintrykk.men du kan endre tenningen hvis du borer flere hull på trigger hjulet slik kan vri på det da kan du endre tenningen enkelt?

Skrevet
hei.har en motor.med turbo og org tenning kjører på max 0.4 i trykk org dyser med 5 bar bensintrykk.men du kan endre tenningen hvis du borer flere hull på trigger hjulet slik kan vri på det da kan du endre tenningen enkelt?
Hvis du gjør det på den måten så justerer du jo tenningen på alle turtall/last. Da vil du jo få en bil som ikke går optimalt på noe som helst annet enn full gass. MSD, greddy, osv. blandt annet selger moduler hvor en kan forandre tenningsmappet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...