Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo kjennt dette med at bimmertopper ikkje alltid e de best dimensjonerte i verden og folk er livredde for å vri toppen med turtall på kald motor, men stortsett er jo problemet med kald motor at gjerne stempler, veiv og råder ikkje har rette arbeidstemp å derreter fare for skjørte og rådebank og generell slitasje på motoren er høyere pga oljen ikkje har rette arbeidstempen. Topper vrir seg helst om motoren har vert hardkjørt og stoppet uten å få kjøle seg ned på en gjevn og riktig måte.

Er dette med at bimmertopper litt sånn myte med for kjapp på gassen ved kald motor da eller er det heller sånn at folk EGENTLIG burde tenke mer på å ikkje stoppe bilen etter litt aktiv kjøring ?

Fint med innslag av folk som vet om dette ikkje bare folk som har hørt om at sånn er det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...