Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte nylig et xenon kit og i den forbindelsen lurer jeg på om det er nødvendig å kjøpe en liten motstand for å slippe feilmelding på bc?Og om det trengs nye pæreholdere?? Gjelder E46 facelift! Kan det stemme at det bare er preface som trenger nye pæreholder?

Skrevet

yes...ser ut som dette er det jeg leter etter! Er det andre sjapper som har dette eller??tenkte noen vanlig bilsjapper som eg bare kunne kjørt innom og hentet!

Skrevet

I min e46 coupé 99 modell fikk jeg ikke opp feilmelding på gåen pære med xenon i fjernlysa hvertfall. Wire fix er for å fjerne støy fra xenon ballasten inn på ledningsnettet i bilen som bl.a kan få instrumentene i bilen til å klikke når du slår på lysa (skjedde med min før jeg monterte wire fix)

Skrevet

jeg har facelift og jeg får ikke feilmelding.

Jeg måtte dessuten modifisere pæreholderen min en del for å få det til å passe. Kjøpte med nye lykter fra GS her om dagen som har den tradisjonelle metall feste for å slippe den jalla mekken jeg hadde gjort før.

Skrevet
jeg har facelift og jeg får ikke feilmelding.

Jeg måtte dessuten modifisere pæreholderen min en del for å få det til å passe. Kjøpte med nye lykter fra GS her om dagen som har den tradisjonelle metall feste for å slippe den jalla mekken jeg hadde gjort før.

Fins det altså? Får du e46 lykter med "vanlig" feste til langlyspæren så jeg slipper de forbanna elendige pæreholderene? Jeg kjøpte jo pæreholdere sammen med xenonkitet mitt, men de var jo umulige å få på! Enda verre enn de orginale..

Jeg har da xenon orginalt i nærlys, noe jeg regner med du har også?

Så om det finnes lykter der jeg kan unngå dette og samtidig få nye lykter til en overkommelig pris så er jo dette høyst aktuelt.

Koster jo ikke allverden for to nye lykter på Koed med titan-innmat, men regner med det er samme lyktene som jeg har? Ikke vet jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...