Ivanrogov Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Kom med forslag til bytte. Har du Assasin's creed, kan du få nfs + 150kr i byttehandel
Ivanrogov Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 Gudfaren og FEAR kan jeg godt bytte mot. Hvilket av spillene vil dere ha? Uten riper regner jeg med.. Syns det er veldig greit og bytte spill når det enda er så dyrt for ps3 spill! Har runda begge spillene. Kane&lynch er veldig morro å spille sammen med en kompis. Co-op Spillene er 2uke gammle, er helt perfekt.
Stian Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Eg er int i Kane&lynch. Send adr på PM. Mitt er som nytt det og.
Dirty Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 har egentlig lyst på det jeg å men need for speed får gå er som nytt
cypher Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Er interessert i Need for Speed:) Har Motorstorm
Ivanrogov Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 kane&lynch er byttet bort. dirtydicky: Kan du anbefale F.E.A.R? Blir en vurderingsak fram til i morgen! Er litt usikker.
Ivanrogov Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 Er interessert i Need for Speed:)Har Motorstorm Beklager. Det frister ikke. Kan legge i penger + NFS for assasin's creed. Om noen har det
Dirty Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 jeg syns ikke Fear var noe gøy! men det var siden jeg hadde spilt det på pcn! men var morro på pcn! så vis du ikke har spilt det før ! er det nok gøy
Ivanrogov Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 Fikk beskjed om at det var rimelig kjedelig ja. NFS er jo faktisk helt greit. Så da venter jeg litt !
mAZE Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Grafikken på Kane & Lynch var ikke akkurat wow. Gameplayet var helt ok. Assassin's Creed er meget bra, har spillt gjennom det også. Gameplayet er meget bra(kan bli en smule repeterende) og grafikken er fantastisk. NFS - Helt greit bilspill det også, men bli en smule kjedelig etterhvert. Syns det skulle vært mulighet for å kjøre rundt i gatene som de eldre NFS samt Test Drive. Fear er jo konge. Spillt gjennom alle på Xbox360, men gameplay samt grafikk er vel den samme.
iNthe Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 bytter gjerne fear (kongespill med sinnsyk grafikk) + 50lapp som jeg legger oppi spillet i bytte mot need for speed send pm om du er intr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå