Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Har fått tilbud om å overta følgende; 92/93 model e36 325, senket, valsa hjulbuer, km stand 180k. da med tørrskjært motor:( bilen får jeg for 10k

har en 320 motor fra en 94mod e36 med kmstand 110k stående, som jeg da tenkte få i, men den har klippet ledningsnett. har hjerne til denne.

spm blir som følger:

passer ledningsnett fra 93 mod 325 motor rett over på 320 motoren? om jeg da bytter hjerne i tillegg?

takker for alle svar, skal se om jeg finner ut litt mer om bil/motor :)

mvh

Skrevet

Heisann, 10k ja da har du gjort en bra deal :)

Det er 2 ting du må sjekke

1. begge motorene må være like (med enkel vanos)

2. begge motorene må ha samme type hjerne (siemens, bosh)

Stemmer dette skal ledningsnettet passe overens

Intr i å selge den skjærte motoren din?

Skrevet

Takk for svar folkens:) mye nyttig informasjon her. Skal ut nå, og se hva jeg finner ut om bilen. kommer tilbake med mer info, og bilder om jeg får knipset noen :)

@killerbimmer; jepp, den skjærte 325 motoren kan selges, da med girkasse:) må hentes på sotra rett utenfor bergen. 1000-1500 for motor og kasse? Har lagt deg til på msn, så kan vi ta resten der.

Mvh

Skrevet
@killerbimmer; jepp, den skjærte 325 motoren kan selges, da med girkasse:) må hentes på sotra rett utenfor bergen. 1000-1500 for motor og kasse? Har lagt deg til på msn, så kan vi ta resten der.

Mvh

Den er grei vettø, er ikke så langt unna deg da, kommer hjem fra jobb i 7 tiden så kan snakkes på msn senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...