oddis Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Der var de ja. Dessverre er også dette crystal look, akkurat de samme som styling-tech sine..
bård Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 MHW og Startec som produserte lyktene du er på jakt etter, følg med litt på ebay så får du nok fatt i et sett skal du se.
Claus3000 Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Skrevet Januar 6, 2008 Ja, fant ut at startec lagde slike. Seima og Inpro lagde vist slikt de og..? Ser i hvertfall slik ut på ebay.de. Men alle ser veldig like ut. Untatt MHW som ser mørkere ut. Men det kan vel være bildene som lyver litt... Ok... 3500 var litt mye for lykter til den gamle bruksbilen. Har en lykt som er knust så... Men får se om jeg finner brukte lys da.Slike lykter er det jeg har lyst på: http://images.bimmers.no/files/o1t0pduokq737ufyns2p.jpg Lånte bildet her på forumet... Min gamle bil det der. Lyktene er originalsotet. Tror de var laget av mhw. Kjøpte de hvertfall nye hos GS bildeler i sin tid. Hei. Håper det er greit at jeg lånte bildet ditt. Fin bil var det i hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå