alekspp Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 hvordan nullstiller jeg det der check panelet på min 525 e34?? det framme i mellon instumentene, vill ha alt samma grønt der, har bare rød.. noen som vet??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Går ut ifra det er service lampene du mener? Prøv her på autopower under Nollställning serviceindikator, fant ikke til e34 med raskt overblikk men. Står vel i Bentley eller haynes boka også. Usikker på prisen om enn kjøper nullstiller selv. Koster vel ikke rare kronene på et verksted heller vil jeg tro. Håper dette kunne hjelpe deg med spørmålet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Oil og inspection lamper nullstilles som Morten sier ved å sette tenning i pos 2, og jorde pin 7 i ca 7 sek for Oil, og 12-13 for inspection. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 antar du har utført den servicen den ber om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Hvis det var meg du spurte ( ) stempler jeg servicehefte også... Og følger skjema ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alekspp Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 du tar en lednings stump fra nr7 på diagnose-sticket og planter det til jord i 5-6 sekunder er det ledingen bak instrumetet? har aldri hatt bmw før så er litt nytt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alekspp Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 antar du har utført den servicen den ber om? mnja, kan no si det sånn at motoren ligger i molekuler og blir overhalt dette øyeblikk, så da blir det fikset ja:d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Er diagnose-pluggen i motorrom vi mener. Er merket nr 7 på den pin som skal kortsluttes, og er viktig å ta rett pin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Denne med rød ring rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alekspp Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 aaaha, tusen takk får svar folkens:D da skal jeg prøve dette når jeg har hevve motorn på plass der den skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå