miccy Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Hei har et så kalt "godt spørsmål" som de sa på forhandler. Mn jeg har nylig kjøpt en 520i 1997 modell. Å den er det Orginla spiller i bmw buisniess eller noe sånt. Mn det jeg faktisk lurer på er om det går an å plugge til sub på den orginale spilleren. om det er phono utgang bak på spilleren "signalutgang"? De visste d ikke på forhandler, de som hendviste meg til dette forumet haha Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Orginale spillere i e39 har ingen utgang for tilkopling av ekstre forsterker/sub. Det vanligste å gjøre er å hente ut signal fra høyttalerledningene bak i hattehyllen og kjøre de via en høy/lavnivåkonverter til forsterker. Et par tidligere tråder tar for seg andre løsninger løsning, slik som denne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=63381 Søk på forumet og du finner en del info om saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miccy Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 Ok Tusen takk. mn blir det bra da? assa like bra som et direkte uttak bak spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sfh Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 fungerer helt oki det. og på de fleste forsterkere følger det med en remote, med tlf ledning, som du kan ha fram for å justere nivået på sub trinnløst.. uten å måtte vere så avhengig av nivå på bakhøyttalere. -men demper du høytt bak forsvinner seff sub`en den remote vil jeg tro skal fungere om du bruker high-level innganene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Hvis du ikke er redd for loddebolter og slikt, er det et tips her: http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=55 på hvordan du henter ut et tilnærmet linjenivå fra orginalanlegget. Ellers vil jeg foreslå å bytte ut orginalhøyttalerene hvis du vil ha "renere" lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå