MF DUFF Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Jeg tenkte å lufte interessen for en billig 320 her den er gått 176000. Det er en god del rust og noen ting og tang som må fikses på den. Det er tilstandsrapport fra verksted på den. Bilen er Calypsorød og har takluke, sorte skinn seter, sportsratt i tre og slikt. Hvite blinklys og sortebaklys. Anlegg med MP3 og fjernkontroll 6x9 osv kan fåes med mot tillegg. Piggdekk på 15" alu følger også med... Fin første bil eller prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Båtolf Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Cirka pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 Vil ha bud... begynner på 19 999kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Bilder ja =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Sleng opp noen bilder da. Har en kompis som muligens er interessert. "En del rust og ting og tang som må fikses" - Utdyp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 De som er seriøst int. skal få telefon nummer på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Regner med han (sunny) sendte deg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2008 Jepp... nummer er sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Her noen bilder til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Fortsatt til salgs eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Jepp! Jeg reduserer prisen ved hurtig handel for å få den vekk. Jeg skal reise på en jobb i Indonesia om noen uker så jeg vil ha den vekk før det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 mye rust i den form av bærende rust...? eu kontroll? litt mer info hadde vært fint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Jeg vet ikke så mye om den men det er rust rundt om. Jeg vet ikke om noen "bærende rust". Det beste er å se bilen selv. Den skal inn i år og har skilt nummer som slutter på 5... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Nå er det bestemt at den kan selges for 15000. Eventuellt kan de som vil få kjøpe begge 320ene jeg har for 49 000. Den andre er blå med blandt annet: Servicehefte, Webasto bensinvarmer med timer, 4xel.vindu, el.luke, orginalrollo, største kjørekomputer, cruisecontroll, største lyspakken, nedleggbart baksete. Godkjent senket og med orginale 7" og 8"x 17 Alpina med nye sommer dekk. osv osv. På bildene kan litt av den blå sees, Alpina felgene kan skimtes forran M3en Kan ta innbytte men er kresen....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg