Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bremset min S50B30 turbo motor i dag.

Med den "lille" turboen min laget den bare 817 hk og 980 nm

Men jeg er mer enn fornøyd jeg så.

noen tall.

3300 rpm 195 kh 409 nm

her skjer det ting

3800 rpm 290 hk 510 nm

øker til

4600 rpm 616 hk 935 nm!!!!!!!!!!!!

vjqnt8ub1g1jvzh2mw1q.jpg

o8mh6eg6zauizwgo7e24.jpg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

nei disse talla er ikke fornuftige. det er galskap......

Mulig jeg legger ut papirene. må scanne å styre da jo. har kjøpt meg en s50 til så har jo mer enn nok å drive med

Skrevet

Moro!! Døktig greit fraspark når du får den i bilen! Hva slags turbonetics kjører du? Ball bearing?

Specs? Er toppen helt orginal?

Den vanos plata ble nice på motoren!

Skrevet

Veldig bra! Hvilket datasprut er det du bruker?Autronic,Haltech osv?

Kansje du har en anna tråd om bygginga av denne motoren,men har du specs på den og hva har blitt gjort innvendig?

Skrevet

Autronic sm4

Tubonetics t-66 glider

smidd bunn

org topp med justerbare kamdrev.

Gjort omtrent all jobben selv så fornøy med det.

Hemeligheten ligger i å velge en som kan bremse motor. Vidar Strand hos V.S Motor har bremsa motoren. Har kjent han i 6 år så var ikke noen andre som skulle få bremse motoren min. Det var sikkert.

Syns vanos block off plata blei bra. Hatt god hjelp av noen karer på det.

Skrevet

Ser du har relativt "lite" effekt/moment v/3300 omd - hvilken str. har du på eksoshus,hvilket komp.forhold har du og hvilket kamløft har du ved overlapp?

Du kjører E85,ikke sant..?

Tror den effektkurva blir interessant å kjøre med! :D

Hvilken girkasse,diff og akslinger skal du bruke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...