turboxs Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Skrevet Januar 26, 2008 Den linken virka ikke. Ja vi kan prøve på det Kenneth. Blir vel ikke nå med e gang men får til noe der
Sturlis Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Brutal motor Her er forresten linken, dere må bare skrive doc etter url-en. Jeg er ny her, og er vant til invision board forum, så jeg skjønte ikke helt åssen jeg skulle gjøre det www.nmma.org/lib/docs/nmma/gr/environme ... tion_Paper. doc
turboxs Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Skrevet Januar 26, 2008 Se der ja. Jeg skal lese litt senere på den. Ja motoren er brutal. For brutal.Så dete r handla inn 60mm tial wastegate som jeg skal bygge god tilførsel til for å få ned effekten. 44mm klarte ikke mindre enn 1.2 i trykk men den var gjort et par småfeil konstruksjonsmessig der.
turboxs Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Skrevet Januar 26, 2008 Om jeg leste riktig så liker ikke alu`en etanol. Men det driter jeg i å bygger en ny om det skulle bli et problem.
Sturlis Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 "Low levels of ethanol, such as 10%, are usually not a problem in aluminum tanks because the oxide layer provides a good measure of protection. The problem occurs when the ethanol content is increased." Edit: skrev feil gitt
turboxs Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Skrevet Januar 27, 2008 Det er jo 85% etanol i E85. Motsatt av hva du skrev
EdgePerformance.no Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Tror ikke E85 skal lage noen problemer de første årene. Nå har vi dyser med Alkohol pakninger, pyramide ringer eller pianotråd så etanolen kommer ikke i kontakt med selve pakningen, kun metallet. Aeromotive\Earls slanger osv. de 15% bensin smører faktisk ganske masse. Hvis man dupper fingra i E85 og lar det fordampe, vil man kjenne det er tegn til smørning igjen. Har forøvrig lagt slange stumper og org. dyse o-ringer i E85. Ligget i over 3 uker nå. INGEN tegn til morkenhet eller uttørking Blir forøvrig morro og se hvordan 60mm gaten vil fungere
Johnsen Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Fine greier! Hvilket karrosseri står gærnskapen i? Bilder?
turboxs Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 ja kan vel se om jeg få ut noe bilder av den å. er ingen skjønnhet men. har en skade på den som må ordenes men han som skal ta det er jo så faen treg...... Ingen her som er opprettere vel...
turboxs Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 Ja det var noen som ba om bilder så da kommer det noen nå Siste oppdateringer er at bensintanken og den nye pumpa er ferdig. I dag startet motoren i bilen så jeg håper på en liten prøvetur i mårra.
turboxs Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 noen som har en vridd m3 mellomaksel eller. skulla hatt så jeg slipper å vrake den jeg har når det skal bygges ny Flere bilder
E28 Power Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 bare ett ord å si her : RÅÅÅÅTTT =) kommer du på bmw dagene i sommer med denne? hehe
turboxs Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 Du det vet jeg ikke. Hvem arangerer det??? Er det Bmw ccn er det jo håpløst. Så to av medlemene var utestengt fra banekjøring i hele 08 pga sladding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå