Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Se der ja. Jeg skal lese litt senere på den.

Ja motoren er brutal. For brutal.Så dete r handla inn 60mm tial wastegate som jeg skal bygge god tilførsel til for å få ned effekten. 44mm klarte ikke mindre enn 1.2 i trykk men den var gjort et par småfeil konstruksjonsmessig der.

Skrevet

"Low levels of ethanol, such as 10%, are usually not a problem in aluminum tanks because the oxide layer provides a good measure of protection. The problem occurs when the ethanol content is increased."

Edit: skrev feil gitt :P

Skrevet

Tror ikke E85 skal lage noen problemer de første årene. Nå har vi dyser med Alkohol pakninger, pyramide ringer eller pianotråd så etanolen kommer ikke i kontakt med selve pakningen, kun metallet. Aeromotive\Earls slanger osv. de 15% bensin smører faktisk ganske masse. Hvis man dupper fingra i E85 og lar det fordampe, vil man kjenne det er tegn til smørning igjen.

Har forøvrig lagt slange stumper og org. dyse o-ringer i E85. Ligget i over 3 uker nå. INGEN tegn til morkenhet eller uttørking

Blir forøvrig morro og se hvordan 60mm gaten vil fungere :D

Skrevet

ja kan vel se om jeg få ut noe bilder av den å. er ingen skjønnhet men. har en skade på den som må ordenes men han som skal ta det er jo så faen treg...... Ingen her som er opprettere vel...

• 4 weeks later...
Skrevet

Ja det var noen som ba om bilder så da kommer det noen nå

Siste oppdateringer er at bensintanken og den nye pumpa er ferdig.

I dag startet motoren i bilen så jeg håper på en liten prøvetur i mårra.

CIMG0365.jpg

CIMG0367.jpg

div098.jpg

Skrevet

Du det vet jeg ikke. Hvem arangerer det???

Er det Bmw ccn er det jo håpløst. Så to av medlemene var utestengt fra banekjøring i hele 08 pga sladding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...