tommyfo Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Hei, 3mnd siden var jeg på eu-kontrol med bilen, de fant ingenting galt med bilen bortsett fra "slitte" blinklyspærer. Så ifm bytte av startmotor (annet verksted enn eu-kontroll) i dag så ba jeg dem spesielt ta en sjekk av forstillinga siden jeg kjenner slag igjennom rattet spesielt på "kjettingunderlag". Også føles ikke forstillinga like taight og presis som den skal være i E36. Dem fant ingenting feil..? Hva kan være årsaken? EU-konrtoll på Mekonomen i Tromsø, siste sjekk på Nilsen Bil som visstnok kan litt BMW E36..... Jo vet om yttre bærekuler osv med verksted fant ingenting som var slitt... Bare å begynne å bytte deler eller? Mvh Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Hvist det følest ut som det er slark i forstillinga så er det vel på tide og bytte foringer. Skal gjere dette selv nå på min E36 og da blir den fin og fast igjen akuratt som en ny bil Jeg har alltid vert skeptisk til biltema, men en kompis av meg gjorde akuratt det samme på sin kjøpte inn alle foringene han trengte på biltema og fikk en bilmekaniker til å skifte de på svart etter arbeidstid tok (800kr). Jeg var med og prøvde bilen før etter og det ble som en ny bil, ristingen i ratter forsvant og ble fast og fin. Her er det likegreit og bytte alle foringene med det samme. Her ser du på bilde hvilken: Nr: 17, 16, 6, 3, 4, (2) Alle disse foringene koster rundt 3000kr på biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå