lloydsb Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Hei, har av fanger på bilen nå.. Der så jeg "høytalern\alarmen" under på høyre side rett under blinklyset.... når jeg gjør sånn at alarmen går på bilen så kommer det ikke noe lyd.. bare alle blinklysene som står og blinker, så tenkte jeg ville fikse den før jeg satt på fangern igjen. Den er sikkert deffekt eller rusta fast eller lignene... Det jeg lurte på var om det var noe sikring som var til disse som kunne være deffekt eller noe?. Så på sikringsboksen, men fant ikke noen ord som ligna.. Noen som vet åssen nummer sikringa er hvis det evt er ei sikring?? Evt noen som har en alarm liggende til en billig penge? fant ikke noe på gs.
Tommy Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Har samme problem på min, men har ikke skjekket enda. Du kan jo prøve å koble fra hornet, og sette direkte strøm på det, for å se om det virker.
lloydsb Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 Har samme problem på min, men har ikke skjekket enda. Du kan jo prøve å koble fra hornet, og sette direkte strøm på det, for å se om det virker. ja, går jo ann det skal ut og prøve andre innspill???
lloydsb Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 virker som det er selve høytalern ja.. lager ikke et pip når jeg setter på strøm direkte.. noen som har liggenede?
lloydsb Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Skrevet Januar 6, 2008 Koster ca 400.- nytt hos GS ok, fant den ikke igår . du vet ikke hva nummert er på den eller link?
Tommy Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 61331379090 Horn (HELLA 335HZ) 409.50 Ligger under eletrisk > instrument
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå