Galskap Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 skulle bytte clutch på m50b25.. skrudde av og det viste seg att den clutchen jeg skaffet, som og skal være fra m50b25 er annerledes! hva kan dette ha seg av?
Bonden Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Den nederst ser ut til å være for to masse svinghjul da den ikke har fjærer i senter.
Galskap Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 hva gjør jeg da for og få noe av dette sammen? den nederste clutchen er ganske gåen! slurer fra 3. gir og oppåver
Bonden Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Har det svinghjulet som sitter i bilen et løst senter = to masse eller er det kompakt ? bilde av svighjul er ønskelig.
Galskap Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 får ikke tatt no årntli bilder da jeg ikke har ordentlig kamera tilgjengelig!.. men er det mulig og bruke svinghjul og clutch fra en m40, eller er dette mye svakere? evt. noen som har en sånn enkel clutch, eller ett svinghjul uten tomasse liggende?
kbteknik Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 da får du problemer med starteren, svinghjulet fra m40 er mindre, har et m50b25 svinghjul du kan få, bare betale frakten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå