HOLTAN Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Har et komplett E34 interiør tilsalgs interiøret er helt og pent! Ser ut som interiøret nesten ikke er brukt (ikke no slitasje eller blitt nedsitti)! Interiøret stod i en bil som ble importert fra tyskland for noen år siden, men ble byttet ut med lyst skinninteriør med en gang den kom til Norge. Etter det har det bare liggi lagret og opptatt plass.. Har så og si alt av deler til det.. midkonsoll,dørtrekk,seter,teppe,deksler, seler... Interiøret er helt orginalt ut ifra hva jeg kan se.. Bare og gi bud.. Har desverre bare dårlige bilder av delene.! Er også interresert i bytteforslag.
HOLTAN Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 hmm.. kunne tenkt meg rundt 3500,- for alt..
majuz Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Heisann, det er grått ikkesant? Hadde vært knas om du kunne fikset noe bedre bilder.. Er intressert i førersete hvis du vil selge det.
HOLTAN Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 Skal prøve å få ordna noen bedre bilder.! Er i utgangspunktet interessert i å selge alt samlet.. Men kan jo høre på bud per ting også.
majuz Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Lekkert, kan gi deg 500kr for førersete hvis det er fint
majuz Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Muligens intressert i noe seler også, må bare se hva som er lørvete hos meg..
berntmka Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Hvis du selger løst hvor mye skal du ha for dørtrekkene? har du mulighet for og sende til bergen på et vis?
HOLTAN Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Skrevet Januar 9, 2008 hmm.. tenkte meg rundt 1000 for alle dørtrekka.. kan sende til bergen ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå