Rodeglæppen Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 når skal man bytte olja på manuell gir kasse? dette gjelder en 97 e36 316i compact. og hvilken type olje? og er det enkelt å skifte?
Bonden Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Dextron lll automat olje hvis det ikke står noe annet på kassa.
Jonner'n Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 fikk beskjed om å bruke vanlig atf automat olje da jeg fylte på min..
Rodeglæppen Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 hey. når skal det byttes? vis jeg tror riktig ble det bytta på 75000km på min bil. og etter det så er det ikke skrevet no mer om service. så jeg lurer på om det er mulig å få tak i service skjemaer på nettet eller no. og når skal det byttes?
Sir Hofstad Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... =oljetyper
Riefarn Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 for å være sikker, sjekk under bilen. Det står hvilken type olje du skal bruke ved siden av påfyllingshullet på girkassen, denne er på siden på kassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå