Skallesei Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Ingen rust da bilen kun har hatt 1 eldre tidligere eier som har tatt vare på bilen og hatt den i garasje oppgjennom åra. Den har kun gått 119 000 km og har en god motor som starter umiddelbart selv om det er 10 minusgrader. Jeg har brukt bilen i ca 4 mnd uten å ha hatt det minste problem. Den skal inn til EU-kontroll nå i januar, noe som vil bli gjort om den ikke blir solgt før jeg får tid til å gjøre det. Regner med den skal gå gjennom uten noen grove feil og mangler. Det eneste jeg vet som er "galt" med bilen er at det er litt frieksos og så tror jeg at innmaten i katalysatoren har løsnet da det er en skranglelyd under bilen når den står å går på tomgang. Ellers skal det sies at den av og til er litt ekkel å få i revers, men dette har ikke vært et problem. Clutch var skiftet for ca 2 år siden på verksted. Bilder kommer.
Skallesei Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 Kommer bilder i løpet av dagen i dag! Følger med sommer og vinterdekk. Ellers er det vel bare en bil... hehe
conan Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Ford er vel ingen bil, er et fremkomstmiddel det hehe
Skallesei Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 Nei, det er en såkalt combi coupe! Fire dører med stor bakluke. Ikke den sedantypen med bagasjelokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå