Lars Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Selger du kun takluke motoren?, eventuellt hvor mye skal du ha for den?
M3 Yngve Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 Rust?? Plastik ruster ikke Vet ikke om det passer. Sikkert noen her som vet?? Hm, vet ikke helt hva det er vært, men kom med et særiøst bud.
M3 Yngve Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 Selger du kun takluke motoren?, eventuellt hvor mye skal du ha for den? Kan sikkert det, Hm hva kan den være vært?? Vet du hva den koster ny??
M3 Yngve Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 Da har jeg air bagger til dører, noe tepper (sort) innerskjermer foran, spyler tank uten motor. Gi bud.
M3 Yngve Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 Pris på bagasjelokket? Pris på bagasjelokk kr 2000,- Panser 4000,-
Bimmcat Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 okay,,, plast altså Er dette en coupe? Og hvilken farge er den forresten? (syns den lingner min skjønner du )
Ad|oS Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Sjekket litt rundt panseret, og fant følgende et sted der de selger blant annet panser til E46 M3: "Modifications would be needed to fit on the non-M coupe as pictured." Passer sannsynligvis ikke rett på altså, men er mulig dersom du gidder å "dille" litt med det. Nytt orginalt M3-panser koster ca 9lapper på GS, så 4tusen er ikke så ille
M3 Yngve Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 komme du til å selge framsetene? Hele intr er mulig solgt, men om han ikke skal ha det, skal alt selges komplett med fulgt Harman Kardon annlegg, tak trekk og alt som er inni til sort skin.
Bimmcat Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 okay,,, takk for info. Ad|oS Synd at det ikke passer perfekt over da, fant samme info. om det på Autopower også dessverre,,, menmen, jeg jeg byr deg 3000.- for det uansett, om du er intr.
M3 Yngve Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Skrevet Januar 8, 2008 Da har jeg plukket av hele acen. Så har hele ac pumpa med fester og slanger til salgs. Hva er sånt vært?? Gi bud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå