sdx5 Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Har en 2003 X5 3,0D som jeg ønsker å bygge om til facelift 2004-> Noen som har en guide til hvordan man gjør det og hvilke deler man trenger? Erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Har en 2003 X5 3,0D som jeg ønsker å bygge om til facelift 2004-> Noen som har en guide til hvordan man gjør det og hvilke deler man trenger? Erfaringer? Må bl.a skifte panser, grill, forskjermer, frontfanger ++ Men jeg har vært inne på tanken selv.. Noen som har oppgradert ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Må vel skifte lyktene også. De er jo ikke akkurat billige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Hehe.... hørtes ikke billig ut i det hele tatt spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Hva med å sette løse ringer i lyktene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 huff.. nei originale BMW-lykter koster mye. Nye lykter til en E70 koster 24.000 kr.. Om du veldig gjerne vil ha facelift kan du jo overveie å kjøpe deg en bil med facelift. Ikke sikkert at du vil tjene på å montere facelift på din nåværende bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Får fine løse ringer på umnitza.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå