Bmw 3serie Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Igår når jeg skulle parkere bilen så lukket jeg opp døren før jeg slo motoren av, så hørte jeg en tomgang lyd jeg ikke har hørt før. Noen som vet hvilken lyd det kan være? og hvor den kommer fra? om noe er gale? PS motoren var kald Takk for alle svar!
ADHD POWER Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 kan du spesifisere lyden litt mer? er litt vanskelig å vite hvordan lyd du mener;)
Bmw 3serie Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Skrevet Januar 6, 2008 når jeg parkerte så var tomgangs lyden litt svak og død. skjønner ikke hva det var. Skjønner du?
Bimmerlars Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Kan være alt mulig rart. Umulig for oss å hjelpe deg med en sånn beskrivelse av lyden. Spesifiser lyden eller få et verksted til å høre på den for deg
Hyggmaister Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Hehe, må si det var en noe diffus beskrivelse av lyden Å legge ut en film/lydfil kan jo hjelpe...Innen den gang aner ikke jeg hvordan lyden høres ut, ergo sliter hvertfall jeg med å hjelpe deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå