Skallesei Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Skal chippe min E39 530d (193hk) og lurer i den sammenheng på hva som er "best". Har hørt at disse boksene er bare piss, og det beste er å få omprogramert hjernen hos eks EStuning eller TS Racing. Klikket på linken høyresiden her til "Chiptuning Direkt" og fant ut at de faktisk lover den høyeste effektøkningen og den laveste prisen til min motor. En boks som gir meg 50hk og 107nm (26%) ekstra får jeg for 2.295,- Er dette bare noe jallagreier som jeg burde styre unna, eller er det et "kupp"? TS Racing og ES Tuning tar begge 7.500,- for å omprogramere hjernen. TS Racing lover 42hk og 60nm, mens ES Tuning lover 37hk og 80nm. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Har gode erfaringer med http://www.trimchip.com Jeg er generelt skeptisk til disse power boksene. Jeg hadde undersøkt hva disse gjør kontra en full omprogramering, er det feks. slik at de kun justerer drivstoffmengde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2008 De har ikke noe for min motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ljos Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Er enig med mhane... www.trimchip.com Bare til å ringe de..har nok en løsning på din utgave også, selvom det ikke står på siden deres. anbefales på det sterkeste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2008 Sendte de en mail nå så får vi se hva de skriver tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå