Boosti Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Jeg vurderer og selge min 93`modell E36 318is, bilen har rulla ca 220.000km og er påkosta mye det siste året. Både nye sommer og vinterdekk på alu felg, nytt greenfilter og rustfritt simons effektanlegg. Nye frontlykter/bliklys og nyoverhalt ny topp med kvittering på over 20 tusen fra verksted. Nye Klarglass tåkelys, bakrutesenker, liten spoiler bak, armlen, koppe/myntholder, lyktelister, cromringer i instrument osv...Det sitter en uorginalt sportsratt i bilen, men orginalratt med aribag følger med vist man vil ha det. Bilen er går veldig fint etter bytte av topp, frisk og fin med godt drag. Nye klosser og overhalte bremser før eu-kontrollen i sommer, så bilen er eu godkjennt frem til sommern 2009. Pris: ca 50.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Fin bil.. Kan være intressert hvis du fortsatt skal selge ! Hva slags stand er dekkene i ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Hei korleis er den i lakken? rust? .... Pm meg med svar og telefonnr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 Har funnet meg stasjonsvogn, og denne bilen må bort. Seges for 50.000kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rafa Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Melder interesse, fint om du hadde svart på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 åssen ser bilen ut per dags dato? like pen og strøken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 er interessert, ta kontakt/svar på PM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg