bmw*327* Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 skal bestille powerflex foringer fra koed. er en bmw 320 86mod. skal jeg ha centriske eller excentriske?? aner helt ærli ikke hva d r en gang ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 skal bestille powerflex foringer fra koed. er en bmw 320 86mod. skal jeg ha centriske eller excentriske?? aner helt ærli ikke hva d r en gang ... Regner med det er den runde foringen på bærearmen fremme det er snakk om. centrisk betyr at hullet er i midten, mens excentrisk betyr at hullet ikke er helt i midten. Orginalt sitter hullet i midten, men det er anbefalt å kjøpe excentrisk hvis man vil ha det litt mer "sportslig". Tror m3 har excentrisk som standard(ikke helt sikker). Man får en bedre castorvinkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw*327* Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2008 ok skjønnermen om du da setter de inn feil vei, vil det vel gi motsatt effekt? dårligere castor?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Bare å passe på å sette de inn riktig vei det Tror hullet skal monteres ut mot sidene på bilen hvis jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw*327* Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2008 ok da er jo allt bare bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Du vil slite mer dekk da, dekkene dine foran vil stå mer slik: / \ , sett ovenfra. Ikke så mye selvsagt, men noe. I tillegg vil vel hjulene bli flyttet noe fremover. Er ikke 100% på det her, men det er noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå