Joan E36 Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Hei! Ønsker å kjøpe en hardtop Til BMW E36! Om noen har en rimelig hardtop som ikke er skadet, eller kjenner noen jeg kan kontakte som har dette, så setter jeg stor pris på en tilbakemelding! Har akkurat kjøpt med BMW 320 Cab, men den mangler en ting og det er hardtop. Mvh Joan E36
kabeldeigen Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Til din informasjon. http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=Link
Joan E36 Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 Takk for tips=) Veit noen hva dette kan komme på i frakt? Å sende en hardtop fra Bergen til Sarpsborg/Fredrikstad? Må lakkeres om i tillegg. Har burgunderød bil. Har ikke veldig god økonomi etter kjøpet av bil, så om noen har noen tips om hvordan kjøp av en hardtop kan gjøres billig er jeg taknemlig for svar=) Mvh Joan E36
kabeldeigen Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Joda, bare hyggelig. Ikke vet jeg hva dette vil koste, men du kan jo ringe posten, norcargo, DHL osv, og forklar størrelse/vekt på hardtoppen. Så kan de sikkert gi deg en pris. Lakkering av hard topp er jo ikke gratis, så noen lapper må du sikkert ut med. Hvis ikke de tar det "svart" eller kompis pris da, da kan du komme billigere unna. Ta deg en ringe runde på lakkeringsverksteder i sarpsborg. Kan sikkert være noen kr å spare.Alltid noen som er billigere/dyrere. Sikkert noen her inne på forumet som kan være behjelpelig med å anbefale lakkverksted.
Joan E36 Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 Da er jeg veldig takknemlig for hjelpen jeg fikk fra deg! =) Mange gode råd dette her. Da skal jeg ringe å undersøke jeg=) For har hørt at mange snakker om i allefall 4-5 lapper for lakkering av hardtop. Og dette er jo rimelig mye. Men det må jo gjøres Blir feil å komme med rød bil med svart hardtop. Men da skal jeg se hva jeg greier å få til. Får spørre noen av gutta her inne om de veit noe om hva en lakkering vil koste. Mvh Joan E36
Joan E36 Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 Takk for det Finner nok en god løsning til slutt! Igjen takk for tips og råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå