BMW325korgen Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 har en e30 320..som jeg har satt inn en 525 e34 motor.. lurer på hvor jeg skal ringe eller noe for å få vite hva som skal til. for godkjenning?? ring 45671928 eller mail
VillKapping Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Nå vet jeg ikke hvor du bor, men jeg ringte BT og fikk beskjed om å kontakte Roy Tveitan på Risløkka trafikkstasjon. Var visst han som hadde ansvaret for godkjenning av ombygging.
Agares Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Det er en felles gruppe hos vegvesenet som tar seg av slike saker for å sikre lik behandling av alle nå. Du kan sende en forespørsel e-post til roy.tveitan@vegvesen.no Der får du etter min erfaring raskt svar.
ehrnst Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 dette er jo ikke noe spes bygg så det er mulug du slipper å gå igjennom sfoor da du bygger til en allerede typegodkjent bil. Ring din lokale trafikkstasjon og hør
Robin Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Du skal også melde i fra før du starter ombyggningen og få lov til å starte, hvis du alerede har gjordt det er det en ide å ikke nevne det så veldig... Da blir de litt blidere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå