jensemann23 Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... =Minibilde Hvor mye mer enn dette, pluss dashbord trenger man? vil det funke?
Rayman Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 off, jeg hadde aldrig orket det der. crash sensorene mangler jo og tilhørende ledningsnett sikkert noe mer også
opt Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Er ikke helt sikker, men tror det sitter noe sensorgreier i passasjerstolen også. Hvertfall flere ledninger på nye enn gamle. Dette hadde ikke jeg heller orka nei. Men det er jo opp til deg da. Har en slik airbag til deg jeg også hvis du skal gjøre det, kan få den gratis.
Joan E36 Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Jeg tror dette er mer jobb enn du får glede av det. Har hørt litt rundt og det er kompliserte greier. Så om jeg var deg ville jeg vurdert å latt være. Hvis ikke så får du nok en del timers jobb som man ikke skjønner seg veldig mye på om man ikke kan dette fra før. Men er selvfølgelig kjekt med airbag Lykke til! Mvh Joan E36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå