Andybhoy Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Jeg har en 320, 87 modell som jeg synes bruker litt vel mye bensin. På småkjøring så bruker den nesten 1,4 liter mila. Dette er vel litt i overkant? Jeg kjører ikke noe hardt med den i det hele tatt da. Da jeg hadde en langtur med den, og kjørte så pent jeg kunne, fikk jeg den ned i litt under litern. Har noen noe erfaring med dette? Bilen går som den skal ellers, men synes at den trekker litt dårlig. Takknemlig for tilbakemeldinger Anders
Sandersen Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Min brukte det samme ca men den fikk litt mye bensin og da..
Andybhoy Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 Ja, riktig.. Hvordan kan man stille ned hvor mye bensin den får da?
conan Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Feil tenning eller justere på lmm. Åssen ser pluggene ut? De forteller mye om standen på motor osv. Sjekk plugger.
knut_olestad Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Min forrige E28 med samme motor og noen kilo mer målte jeg til 072 på langtur og ca 1.15 på småkjøring, så 1.4 er endel for mye. Sjekk at tenning er riktig, tennplugger, kabler og sånt, luftfilter, og blanding luft/bensin. Det skal lite til før den begynner bruke for mye.
D.Toft Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 bytt plugger, kabler, rotor, fordelerlokk... sjekk tenning og LMM. sjekk for bensin lekkasje, og vakumlekkasje
Andybhoy Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 Takk for all tilbakemelding folkens Skal sjekke ut litt nå...
Scirre Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 hmm jeg hadde ca 0.7 på langkjøring med 320'n min til opplysning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå