Rabies Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Nei. Syntes jeg må få skrapt sammen litt peng til felger først. Ser så jalla ut med m-tech og grei senk i kombinasjon med 15' stål. Driver jo fortsatt å går med de O.Z. felgene i bakhodet da. Bare håper jeg snart får litt ekstra god råd. Men har litt dritt som må ordnes før eu i mai (småfix) så må ta det først.
///Mysild Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 hehe... ja, de ligger bare å koser seg nede i varmen i kjelleren ligger vel felger og dekk til en ganske god sum der nede nå... to av mine sett, pluss min mors sett hmm... småfiks? mye galt?
Rabies Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 En halvdau demper: Kjøpt cup kit men ikke montert Må bytte noen bærekuler: Kjøpt men ikke montert Noe kødd med lysbildet på høyre nærlys: Klarte ikke å justere det på NAF. Så må muligens ha nye lykter. Må stramme brekket: Det tar ikke på høyre side og bare litt på venstre og jeg er jo som sagt grønn og aner ikke åssen jeg fikser det. Tror det var alt.
///Mysild Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Skrevet Januar 8, 2008 dempere fikser du ja... foringer ordner du på verksted hmmm... kan du ikke stille på lykta? evt ta den fra hverandre og se hva som er galt? alltid spennende det brekket er enkelt du kan låne haynes boka av meg... gjort på notime fjern posen rundt brekket og stram ivei... hvis dette ikke hjelper nok, så må du løsne de igjen, av med dekket, og skiva (trommelen) og justere der, evt butte noen bånd eller klosser så er du klar for eu
Rabies Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Lyktene justeres vel samtidig som 4-hjulskontrollen etter senking? Hvis ikke de klarer å gjøre noe med det på verksted så må jeg vel bare finne en compact-eier som har kjøpt seg noen flotte oneblock lykter og kjøpe originallyktene av han/hun. Skal prøve å stramme brekket så fort jentungen er levert hos dagmammaen i morra. Ser vel lett hva som må strammes der? Demperene blir montert når det er tørt og ikke fullt så kaldt.
///Mysild Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Skrevet Januar 8, 2008 ja, kanskje like greit det så slipper du å måtte inn og ut av verksted... ja, sats på det du... haha jeg brøyter hele tia nå jeg... og sitter fast med understellet det er enkelt å se under posen ja... to muttere på hver vaier, løsne de fra hverandre og stramme i vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå