Eksos Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Har diverse deler som egentlig bare tar opp plass liggende, tenkte jeg skulle sjekke om det var noe interesse her på forumet Apex fjærer: 40/40, brukt, men ikke allverden.. Tüv papirer følger med. Frontplate pre-facelift: hvit, tror ikke den er skada, har ikke fått sett så nøye på den. Framfanger pre-facelift: ikke fin i chrommen, men kunn overflaterust. Panser: trenger ny lakk for å bli strøkent, er diamantsvart. Org. bmw spoiler: Ulakkert Slik ser den ut på bil; http://i35.photobucket.com/albums/d174/ ... 008665.jpg http://i35.photobucket.com/albums/d174/ ... 008663.jpg Lippe under frontplate MiM 15x7 m/205/50-15: Bridgestone potenza dekk, greit med mønster, men litt skada på sidenne grunnet subbing hos tidligerre eier. Felgenne trenger oppussing, og den ene har en bulk (merker ingen vibrasjoner) Har også et org. 3-eika skinnrat til E30 liggende. (edition?)
conan Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Pris på panser og frontplata? Er det skader på panser el bare dårlig lakk? Ser ut som den er presset litt inn foran ved røde flekken.
Eksos Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 Det du ser på panseret er bare en skygge.. Derimot er der en liten bulk lenger oppe på venstre siden, du ser det i refleksjonenne der.. Usikker på pris, bud?
Eksos Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Skrevet Januar 8, 2008 Rakk ikke ordne bilder av frontplata idag, jobba hele dagen..
piksehund Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 pris på rattet og spoileren. ??? det må sendes da, men jeg betaler frakt
///Martin Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Den lippa til under frontplata passer den på facelift??? Og pris på det rattet. Jeg kan om så hente det hjemme hos deg
Eksos Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 Lippa passer nok bare til pre-facelift, er iallefall den som den er beregna på.. Rattet kan du sikkert få temmelig billig, bud ^^ Strøkent
Eksos Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 Har fått bud på 500 for ratt, og 300 for spoiler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå