Michael Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Har bytta slavesylindern, men får ikke en dråpe veske ut av luftenippeln, er det no triks for å få lufta den dritten.... Skrudde av slangen for å se om jeg kunne få noe ut der, men var helt tørt... Og ja jeg har bremseveske..... Takker for alle svar
kbteknik Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 mange som sliter der... enkleste er å kjøpe en oliekanne med pumbe og en slange og pumbe bremsevæsken op fra girkassen. bare sett slangen på lufteniplen. hvis du kan finne en vakuumlufter virker de også den suger væsken ned
Michael Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 lurte på på om jeg skulle prøve noe sånnt ja... enten en slags vakumsak eller eventuelt sette trykk på tanken... noen andre som har en god ide ?
02 Touring Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Slange fra bremsekalipper til slave og pompe på bremsepedal
Michael Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 hmmmm.......det har jeg aldri tenkt på....men det skal jo funke i teorien det...
Michael Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 hehe....det må nesten prøves... hørtes smart ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå