rel0ad Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 kan noen forklare meg hvordan jeg monterer en bensintrykksregulator? har en progresiv en, kan ta bilder av den om det trengs. er en 325 e36 jeg skal sette den på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Den skal stå etter fuel-railn. Altså på returslangen til tanken. Den skal ha vakum fra innsugsmanifoilen til styring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 så vi skal bare sette btren inpå slangen til bensinreturen? hvor er den på e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 jeg har ei klokke på den også, hva bør jeg ha den stilt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 under innsugsmanifoilen er d 2 rør for bensin, den til høyre er retur. viss d er en sånn så kan den stå på 3,5 - 4 bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 jeg har ei klokke på den også, hva bør jeg ha den stilt på Ti på halv tre.. (sorry jeg bare måtte...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå