///Thomas Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 IKKE TIL SALGS! Grunnet : http://www.fvn.no/vi_og_vart/bil/article545609.ece
///Thomas Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Skrevet Januar 8, 2008 Skal ta flere bilder en dag til uken, men akkurat nå står den innesnødd i en garasje.... Men regner hele tiden, så det smelter fort.
mEhE Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 vil vel få mangelapp på eukontrollen med den motoren?
boost Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 det ska eg love deg. di som har sett ein motor før veit korleis motor som skal sitte i den:)
///Thomas Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Skrevet Januar 8, 2008 vil vel få mangelapp på eukontrollen med den motoren? Kommer litt an på hvor du går det vel... Det hjelper vel hvis man skrur av dekslene på toppen, da ser den litt eldre ut
Tsbusa Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 vil vel få mangelapp på eukontrollen med den motoren? På kontrollseddelen, står det igenting om "motor endring/bytting", så dette får man ikke anmerkninger på, så lenge er allt slik det skal være, sitter fast osv. Få opp flere bilder av bilen:)
///Thomas Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Skrevet Januar 8, 2008 har det vært turbo i den før? Ikke vært turbo nei, orginal motor med vanos.....
dreaz Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 har det vært turbo i den før? Ikke vært turbo nei, orginal motor med vanos..... hopper den ut av 1. siden skriver dårlig synk? allt ellers ok med gear og diff? mulig få bilen sør/øst over?
///Thomas Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Skrevet Januar 9, 2008 Er vanskelig å få i første gir, men blir der når du først har fått den i gir... Jeg satte på en sveist sperre på den, da jeg skulle teste den på ett banetreff her nede i sør, men funka bedre med den orginale 325 diffen syntes jeg. Har den liggernde, og den er i god stand. Men pga utvekslingen med e30 diff og e36 kasse, trenger du ikke bruke første gir, drar veldig lett på andre....
///Thomas Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 IKKE TIL SALGS LENGRE!!! Grunnet stigende fremtidige aktiviteter på glattkjøringsbanen i Kr.Sand.... LES HER alle søringa : http://www.fvn.no/vi_og_vart/bil/article545609.ece
Anbefalte innlegg