Gå til innhold

M535i restaurerings objekt...99,9% original

Hvilken farge skal jeg ha??  

103 stemmer

1. 1. Hvilken farge skal jeg ha??

• Rød (orginal farge) Zinnoberoot
      41
    • Grå. (lacksilber)
      23
    • Blå. (husker ikke navn. men mørke blå)
      39

Anbefalte innlegg

Skrevet

se her ja.. skjedde plutselig mye på kort tid ;)

bra du redder en M535..! :D

den "flyttemotoren" din så jeg natt til søndag, da den merca stod utenfor dalheim i hurdal på fest, måtte glane litt ekstra på den jeg ;)

så det var en bmw motor på lang avstand ;)

kjørte forresten hvit sierra combi 4 dørs, hvis du var med..;)

Skrevet

hehe den motoren du så var nok min gamle.. som satt i den grå.. men grenrørene osv.. ;)

og nei jeg var ikek der.. hehe

Skrevet

Stilig prosjekt, særlig med tanke på at jeg nettopp har gjort akkurat det samme i Moss, bor i fr stad da.. Men bygde motor på solgård.

Satte inn Autronic sm4 da, i en ellers grei org m535i. Driver å roter med eu nå da.. hehe.. Eller benket den 380hk i motor med nesten 600nm, men alt for kort register. Kvass kam og org 745 turbo blir liten på topp.. Men drar bra opp til 5500o min.. Tenk på det før du drar igang med kvass kam selv.. Hadde jeg hatt snillere kam, ville den dratt bedre nede..

Med større turbo mente krb at 500 550 hk skulle komme lett.. Men da må jeg bygge om manifoil osv.. Tror jeg venter litt med det.. Gøy å kjøre og.

Ellers trenger jeg diff med sperre som fungerer og instrumenter.. Mine hopper alle veier de batt er nye, og forrige eier pratet om dårlig kontakt osv..

Tror jeg bytter Intrumentene

Skrevet

hmm.. da spør ejg deg.. hadde det vært mulig å få prøvekjørt en e28 med turbo? hade vært atrig å kjørt bmw med turbo.. for å få litt inspirasjon :D:)

Skrevet

hehe.. idag har dagen gått til å skjære ut det jeg trengte av delebilen.. så den er ferdig "brukt" nå.. hehe

noen bilder.. :)

DSC02119.jpg

DSC02120.jpg

DSC02122.jpg

DSC02124.jpg

DSC02125.jpg

DSC02126.jpg

DSC02127.jpg

fant litt mer rust idag og ja.. hehe :lol:

DSC02128.jpg

DSC02129.jpg

DSC02133.jpg

DSC02132.jpg

DSC02133.jpg

DSC02134.jpg

DSC02136.jpg

DSC02141.jpg

DSC02142.jpg

DSC02143.jpg

DSC02144.jpg

DSC02145.jpg

forstillinga er også tatt bort.. skal sandblåses og pulverlakeres.. :) fjærbeina som sto på bilen var neste nye.. :)

DSC02130.jpg

bakstillinga skal også sandblåses og pulverlakeres.. :) også skal nye powerflex foringer monteres.. :)

DSC02121.jpg

bensintanken.. uvist om jeg skal kjøpe ny eller ikke...

DSC02135.jpg

det får holde for idag.. hehe.. nok bilder? :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...