maettis Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Hei folkens! Har lett litt rundt omkring på forumet, og sett at flere sliter med dette problemet. Kjøpte meg en 520i for et par dager siden, og den skal EU-godkjennes til uka. Sendte en mail til Isotta, og fikk svar på dagen med ca. 40 lavoppløselige bilder bestående av tysk tekst med bilder av alle ratt de har produsert. Tviler på at verkstedet vil se på dette som dokumentasjon av ratt Har også sendt mail til czt, ettersom de også er leverandør av Isotta-ratt, men har foreløpig ikke fått svar.. Begynner å haste.. Tips til flere plasser jeg kan etterlyse tuv-papirer til Isotta-ratt? Og et lite tilleggsspørsmål, yter en bil med frieksos mindre enn med original eksospotte? I såfall, hvor stor forskjell utgjør dette? Mvh, Mathias
Larsen Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Send mail til momo. Jeg fikk mine papirer derifra.
conan Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Ja, en bil med exsoslekasje yter mindre effekt da motstranden i exsosen blir feil. Sett på org ratt for godkjenning da vel, så bytter du bare over etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå