Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!

Har lett litt rundt omkring på forumet, og sett at flere sliter med dette problemet. Kjøpte meg en 520i for et par dager siden, og den skal EU-godkjennes til uka. Sendte en mail til Isotta, og fikk svar på dagen med ca. 40 lavoppløselige bilder bestående av tysk tekst med bilder av alle ratt de har produsert. Tviler på at verkstedet vil se på dette som dokumentasjon av ratt :P

Har også sendt mail til czt, ettersom de også er leverandør av Isotta-ratt, men har foreløpig ikke fått svar.. Begynner å haste.. Tips til flere plasser jeg kan etterlyse tuv-papirer til Isotta-ratt?

Og et lite tilleggsspørsmål, yter en bil med frieksos mindre enn med original eksospotte? I såfall, hvor stor forskjell utgjør dette?

Mvh, Mathias

Skrevet

Ja, en bil med exsoslekasje yter mindre effekt da motstranden i exsosen blir feil. Sett på org ratt for godkjenning da vel, så bytter du bare over etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...