Galskap Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 har en m50b25 jeg får satt sammen i morgen, og eksosnalegget ligger ett godt stykke unna bilen for og si det sånn!. så lurer på ossn det er og kjøre uten noe som helst fra turbo.. om det er skadelig på noen måte? støy det driter jeg i, siden det kun er en kjapp tur på ca 10 mil for og evt. sette det på. eller om noen i trondheimsområdet kan ta på seg og sveise nytt annlegg fra turbo, tenker da på ett enkelt 3" rør hele veien med en endepotte...
bård Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 "Bare" 10 mil, hehe da burde du ha på hørselvern for det kommer til å bråke noe jævlig.. Gassmaske kanskje også for kommer jo til å komme endel eksos inn i bilen..
kai Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 e vel stor fare for at du får my grus å dritt inni turbon da, å havarere turbo. har du itj så du får t å sætt på ein halvmeter med eksos da?
Morty999 Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 bare å kjøre uten det.. komme rjo ikke noe inn der.. men tipper du blir gassforgifta.. hehe jeg kjørte fra årnes til osl uten eksos ca 7 mil.. like fin etterpå den.. bråker ikke så hakkanes mye.. pga turboen demper støyen ganske mye..
kai Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 veit jo aldri om d kjæm inn nå i turbo da. e my rart som kainn kom inn der. å me flaxa di så kjæm d inn nå dritt der ja tænke æ
andybooy Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 har du tatt heim biln eller? etter som eksosn er så langt borte? e ikke anbefalt å kjør uten da, ska jo teoretisk ikke grei å kom nå inn dær da, ætter som eksosen kjæm ut, og bråker ikke voldsomt som de sei nei, har prøvd sjøl, turbo demper lyden litt. men gassmaska kan være lurt ja men som kai sei, me flaxa di, kan mye sje
bmw-320i Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 ikkje ank på at det kjem noka inn dit. lufta skal jo t dit så det går heilt fint.
Dirty Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 etter å ha lest alt som har skjedd med deg! så tror jeg det lønner seg økonomsik å ta seg en taxi
ehrnst Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 kjop deg en 3" 90 grader på din lokale rekvisitasjappe så du får det ut av motorrommet hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå