andy78 Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 tenkte å kjøpe en motor. de skulle ha 9000 for motor og 6500 for montering. fikk 10prosent avslag viss jeg kjøpte og monterte..... men så måtte jeg betale ekstra vis jeg ville bytte cimmerringer, og toppdekselpakninger. men va mener de. cimmerringer hvor (dyrt?) og toppdekselpakning,vil d si toppakning. blir vel veldig dyrt viss jeg skal bytte dette oxo.... noen som har en formening om va de mener. betaler vel ikke 9000 og så spørr de om jeg vill bytte div deler. d vill vel si at de ikke ane åssen tilstand motoren er i..................???????????
bård Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Hvem skal du kjøpe motor av? De mener toppdekselpakningen, altså pakningen rett under toppdekselet på motoren, toppakningen ligge en etasje lenger ned, mellom toppen og blokka. Og de tenker sikkert på simmringene på veiva, en i hver ende eventuellt også på girkassa.
andy78 Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Skrevet Januar 8, 2008 ok. så dette er ikke så mye arbeid å bytte altså. siden de nevnte d så er d vel å anbefale å bytte? er hos aasenbil.no
andy78 Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Skrevet Januar 8, 2008 noen som vet om en bra 520i motor med vanos. 94 el nyere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå