Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en e36 91 mod som trenger noe m-tech styling i fargen Mauritiusblå metallic. Selv om stylingen har annen farge kan det vurderes også.

m-front

m-bakfanger

m-sideskjørt

m-diffuser bak (kjøpt på ebay)

kunne også trengt noen m-lister til 4 dør sedan. m-girkule. m-pedaler (manuell).

viss du har noe som du vil selge til en grei pris, ta kontakt=)

Skrevet

Har handla m3 speil av Stian Klausen Tuning 920 13 428. Anbefales til alle!! bra selger.

Men ser fortsatt etter fanger til bilen. eller anna stæsj i m-tech. Har handla m3 diffuser på ebay. vurdere også å kjøpe fronten der viss ikke noe har noe liggende.

Skrevet

jeg har en m3 e46 look. vært skadet men er fikset og lakkert mau. men lakken har blirr litt borte i den ene tuppen og en liten sprekk. sitter fortsatt på bilen. men du er sikker ikke interisert i noe annet enn e36 m3?

Skrevet

hmm. det var interessant. jg kommer til lillehammer på onsdag. hadde det vært mulig å kunne sett den på din bil??eventuelt hva du vil ha for den?

Skrevet

hmmm. jeg vet ikke.

men må si i fra at den har vært skadet men det kan du ikke se liksom uteom at du vet det. men vet ikke om jeg skal selge den heller så. må eventuelt bli et bud, men skal se om jeg finner et bilde. : p

Skrevet

hadde en mauritiusblå m3 frontfanger, original.. solgte den for ei stund siden, til en som skulle lakkere den om.. dumt.. :)

har en m3 frontfanger liggende da, den er rød.. HELT strøken.. er bare å lakkere om.. :)

send pm

bor sikkert ikke så langt unna hverandre.. :)

Skrevet

og jeg hadde fangeren inthe snakket om først :P

har en e46 look fanger .værdt skadet er fikset! går billig send pm!

Skrevet

hvilken farge er den i eventuelt? har allerede en grei e46 look i mauritius blå for hånd.

forresten så går motoren jg kjøpte av dg i sommer som ei kula=)

Skrevet

Hehe var jo det jeg sa! du virket litt skeptisk til om den funka :P

den må lakkes men går fryktelig billig 1500,-

Skrevet

viktig å være skeptisk.. :D

hmm. jg har en i den fargen jg trenger for hånd. men jg er ikke sikker på hvordan det er med festene til den. vet du noe om festene til slik fanger. må det spesielle til eller kan en bruke de som er til original fangeren?

Skrevet

bruker bjelken til å skru den fast i ! og innerskjermene! ikke noe problem! har en m3 fanger og trenger litt fiks! er orginal! men blir ikke fryktelig billig

Skrevet

så jg kan bare bruke den bjelken som er der fra før. og trenger ikke kjøpe noen ekstra fester for å få den til å passe?

du har ikke den fangeren i mauritius farge enda da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...