Kobar Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Har 2 stk speedometere (komplett) liggende. og ett som har stått i 316 med klokke istedenfor turteller. Alle er av typen VDO! KM-stand kan stilles om ønskelig! Er vell strengt talt ikke nødvendig med bilder, alle vet hvordan slike speedo ser ut;)
Kobar Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Skrevet Januar 8, 2008 har to med turteller, og ett med klokke. -med turteller 400kr stk pluss frakt -med klokke 200kr pluss frakt. Ved forhåndsbetaling blir det 100kr ekstra i pris, ved postoppkrav blir det plusset på hele beløpet på oppkravet, som kommer på mer enn 100-lappen!
Muztang289 Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Passer denne til en E30 316i 89 modell? Jeg har selv klokke istede for turteller, vil gjerne ha turteller istede..
Kobar Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Skrevet Januar 9, 2008 da du har 4sylindret, og kaster inn en speedo med turteller fra 6`r, så vil turtelleren telle meget feil! Jeg gjorde samme feil, turtelleren viste at bilen sto på 500 rpm på tomgang, og sperret på 4500rpm. når jeg fikk i skikkelig turteller fra en 318is, så står bilen på ca 800rpm på tomgang, og sperrer på neeesten 7000rpm! Men det er samme type instrumenter, så alt passer, men turtelleren vil vise litt feil om du bare har 4 syl! Ene speedometer med turteller er solgt! bud på 300kr er notert! send addresse pr mail "kilaas!
Kobar Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Skrevet Januar 9, 2008 da er det kun speedo m/klokke igjen! men har en løs turteller tilsalgs! 100kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå