Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Navn/foretaksnavn: MTS AUTOPART DA

Organisasjonsnummer: 990 359 482

Forretningsadresse: Kiellandsvei 1

2013 SKJETTEN

Kommune: SKEDSMO

Organisasjonsform: Delt ansvar

Vedtektsdato: 01.10.2006

Formål: Selskapet skal selge, kjøpe og leie ut biler, MC og ATV samt salg av

bilrelaterte artikler

Daglig leder:

Terje Westby Sommerstedt

Deltakere:

Terje Westby Sommerstedt

Andel: 68

Andre Brandvoll Boger

Andel: 30

Camilla Nymoen

Andel: 2

Signatur: Deltakerne hver for seg.

Foretaksregisteret 17.10.2006

-----------------------------------------------------

Lattelig amatørmessig å ta forhåndsbetalt på ting som bestilles der ifra, og ikke svare på tlf hendvendelser..

Dere får ta å ringe dagligleder/eier på hans priv nr.!!!!

Overfor er alle opplysninger om firmaet, så ett lite søk på gulesider så finner dere nummeret..

Håper det ordner seg får dere...!

Skrevet

Jeg bør kanskje ikke kommentere denne tråden, men det er en ting jeg ikke forstår.

Vi i Stjerneservice foretrekker postoppkrav ved utsendelser, hovedsakelig fordi vi ikke selger skinnet før bjørnen er skutt.

Det er mye større forpliktelser til kunder som har betalt enn for kunder som betaler varene når de mottar dem.

Andelen retur er ikke enorm, men det er en del kunder som ikke henter varene sine, klart det er et problem, men vi sender ut avbestillingsgebyr og evt purringer til slike kunder.

Angrerettloven gir ikke rett til å ikke hente varene ved oppkrav så vi kan med loven i hånd forfølge de kundene dette gjelder.

Det er med andre ord ingen "gyldig" grunn at enkelte ikke henter varene. Det er jo gjerne slik at også kundene er ulike, det er ikke slik at alle kunder er like.

Jeg skal være den første til å innrømme at det å levere til tidspunkt kan være vanskelig og at kombinasjonen pris, kvalitet og rettidighet kan være vanskelig, vi sliter ofte og er ikke alltid hverken fornøyd med oss selv eller måten vi leverer på, men likevel er det altså ikke slik at ALT går galt hver gang.

Jeg har tro på at MTSautparts klarer å komme seg over dette, og ønsker jo helst at flest mulig av nettbutikkene blir ansett som både seriøse og dyktige. Det skader hele bransjen om noen er useriøse.

Lykke til og til dere kundene der ute, se etter ulike betalingsmetoder, og prøv å kjøp i alle fall de første gangene med oppkrav, det gir deg i alle fall en sikkerhet for pengene.

  • 3 weeks later...
Skrevet

Har det skjedd noe nytt for noen av dere som har bestilt?

Logger dere inn på siden finner man hvertfall litt mer info:

27/12/2007 Mottat Betaling

09/01/2008 Mottat Betaling f.

19/01/2008 Venter deler Purret på leverandør

Virker rart at de hverken svarer på mail eller telefon selv om det ikke er deres skyld (i følge det de skriver hvertfall)

  • 2 months later...
  • 1 month later...
Skrevet

Dere må ikke tru på alt dere ser på TV :D

Stemmer at MTSautopart har hatt, og fortsatt har en tøff tid forran seg. Vi er ikke enig i alt som ble sagt på tv2, og en sak har som regel 2 sider. Vi ønsker ikke bruke hverken tid eller energi på å diskutere de sakene. For oss er det viktigst at de kundene som fortsatt venter på varer får varene fortest mulig. Vi er absolutt ingen svindlere. Vi som eier MTSautopart har skutt inn mer egenkapital og jobber ekstremt hardt for å få ut de varene som er bestilt fortest mulig.

Vi har lagt ned nettsiden frem til vi finner leverandører som leverer varene mye fortere en vi får de i dag. Det vil nok bli mindre utvalg, men varene vil komme raskere og oppdateringen fra oss til våre kunder vil bli mye bedre i tiden fremover.

Ta del i vårt ryddesalg dere også, her er det MASSE penger å spare.

http://www.mtsautopart.no

Skrevet

Ja det virker som en god ide.. Handle fra dere i den situasjonen dere er i når dere ikke leverer varene fra før av.. Morsomt innlegg..

Skrevet
  martsimo skrev:
Ja det virker som en god ide.. Handle fra dere i den situasjonen dere er i når dere ikke leverer varene fra før av.. Morsomt innlegg..

Det er nok ikke korrekt at vi ikke leverer varer. Da kjenner du ikke historien godt nok. Det er enkelte varer som har hatt ekstremt lang leveringstid!

Hvis du går inn på nettsiden vår, så ser du at salget vi kjører nå er via QXL.

Det har du som bruker mulighet til å gi karakter på produktet du har kjøpt.

I snitt bruker vi 3-4 arbeidsdager på å sende ut varen fra kunde har betalt.

Skrevet
  Morty999 skrev:
3-4 dager.. det er jo 3 dager for seint..

Du har helt rett i det, men klok av skade, så lover vi ikke å sende ut samme dag. Det kan være flere årsaker til at varen ikke blir levert samme virkedag.

Vi prioriterer også å få levert varer til de som har ventet ekstremt lenge. Tar jeg ikke helt feil, så er du dessverre en av de kundene som har fått dårlig kundebehandlig av oss. Regner med at du ikke vil at andre skal oppleve det samme? Det vil i hvertfall ikke vi i MTS autopart.

Det kommer til å ta lang tid for oss å bygge seg opp til den enorme omsetningen vi hadde i slutten av 2007. Men vi har heller valgt å satse på kvalitet fremfor kvantitet i tiden fremover.

Det vil si at omsetningen vår dessverre blir en del lavere. Utvalget blir dårligere, men du som kunde vil få mye bedre oppfølging og varene vil komme fortere frem enn de har gjort til nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...