Bernie Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Har nylig fått et problem bilen går veldig lavt på tomgang. Den går ikke jevnt og jager opp og ned. I noen tilfeller stopper den helt. Bilen går helt fint over 2000 rpm. Problemene oppstod i forbindelse med bytte av clutch, hvor jeg var av med eksos og girkasse. Mistenkte derfor at lambdaen hadde noe med det å gjøre og byttet den, men det ble ingen forbedring. Forslag?
Bernie Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 Har ikke funnet noen bedre forklaring enn at det er Lambdaen. Hvor kan jeg måle om den fungerer? Har ikke funnet signalledningene.
Hyggmaister Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Mener du kan finne ut av dette med diagnosetest?
Bernie Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 Jeg tenkte egentlig bare å sjekke om det kan være et ledningsbrudd et sted mellom lamda og motorstyring. Sliter med å finne ut hvilke ledninger jeg skal måle.
Hyggmaister Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Vet ikke hvor mange ledninger det er der nede jeg Men er vel ikke værre enn å prøve og feile?
Bernie Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Fant ikke ut av problemene på egenhånd. Satte bilen på verksted og de konstaterte raskt at falskluft var årsaken. De byttet en slange og bilen er friskmeldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå