xerc Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Ønsker å kjøpe venstre framskjermvenstre fremdørvenstre bakdørvenstre leppe (..? under dørene iaffal)m50b20, m50b25, m50tub20 eller m50tub25 Bilen er en e34 sedan. 91modell. kjøper delene løst, men helst vil jeg ha delebil. Maks pris for delebil har jeg egentlig ikke sett for meg, men kan gå for 15-20k hvis den står rett plass i landet og er i ordentlig stand. (dvs spesielt de delene jeg har satt opp her.)
C0bra Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Hei Har en omtrent helt ribba 91modell E34 stående. Er takluke på den. Mangler panser. Alle dører(med el motor til vindu foran), skjermer, koffertlokk og sånnt er i ok stand. Bilen er diamantsort og har normal lakk slitasje for en bruktbil, Har tatt det meste av rust på bilen, men er bittelitt i gulvet ved føttene foran begge sider og i kanalene. Skjermer og hjulbuer er det minnimalt på(ser fine ut fra utsiden). Er også kappa vekk abs enhet fester i motorrom. Bilen er som sagt ribba for alt annet, men kan selge med ting også(har bla stort sett alt av understellsdeler nytt i M5..) Bilen er ikke rullbar da den ikke har understell og må hentes i sandnes. Men går billig! Send PM ved interesse
bmwt Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 har fremskjermer i både diamantsort og en grønnfarge,usikker på kode...
xerc Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 tar kontakt om jeg ikke får tak i delebil
C0bra Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Har fremdeles bilen stående;) har også M50B20 og M52B28 motor samt M50B25 blokk og innsug;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå